مصاحبه آرشیو خبر ها
به خانه بازخواهم گشت

به خانه بازخواهم گشت

کارلوس توز در تازه ترین مصاحبه خود از آلگری به خاطر تزریق آرامش به بازی های تیم یووه قدردانی کرد و در مورد شرایط لیگ قهرمانان صحبت کرد.

توز به La Republica گفت:

" حالا یوونتوس تیمی با آرامش بیش تر است و این آرامش را باید مدیون آرام بودن آلگری باشیم."

" او به خوبی این مساله را مدیریت کرده است و همه ی بازیکنان تیم آن را به خوبی درک کرده اند، اما این جمله بدین معنی نیست تا حالت مقایسه ای از او با کنته انجام دهم."

" آلگری به ما می گوید تا با آرامش خاطر بازی کنیم، پس از آن دیر یا زود گل ها فرا خواهند رسید."

توز که سابقه ی بالا بردن جام لیگ قهرمانان با منچستریونایتد را در سال 2008 دارد معتقد است که یوونتوس کیفیت های لازم برای پیمودن تمام مسیر لیگ قهرمانان را دارد، اگر چه تفاوت های زیادی بین دو تیم وجود دارد. کارلیتوس در این باره گفت:

" در یوونتوس شرایط متفاوتی نسبت به منچستر یونایتد وجود دارد. در آن زمان قهرمانان بزرگی همانند کریستیانو رونالدو، وین رونی، رایان گیگز، ریو فردیناند و پل اسکولز در تیم حضور داشتند.

" تصور می کنم که حالا به جای آن، آنچه که ما در اختیار داریم یک تیم است. همانند اتلتیکو مادرید سال پیش شکست دادن ما بسیار دشوار است."

" بازی با دورتموند نشان داد که ما می توانیم تا انتهای مسیر پیش برویم، اما در نهایت همه چیز به خودمان بستگی دارد. یوونتوس می تواند هر تیمی را شکست دهد و ما باید آن را اثبات کنیم. تیمی وجود ندارد که ما نتوانیم با آن مقابله کنیم."

ستاره ی آرژانتینی درادامه در مورد کسب احتمال سه گانه توسط یوونتوس افزود:

" می توانیم رویای سه گانه را داشته باشیم. بله، ممکن است. رویاپردازی نمی تواند آسیبی برساند."

" تمام خانواده من و از جمله خودم هواداران بوکا هستیم و می خواهم یک بار دیگر با این پیراهن بازی کنم."

" نمی دانم چه موقع، ولی به خانه بازخواهم گشت. سال های بسیاری در اروپا بوده ام و نیاز به خانواده ام دارم. دلتنگ پدر، مادر و برادرانم هستم."

" نمی توانم از هیچ فردی به خاطر سرزنش کردنم شاکی باشم، ذهنیت من آرژانتین است و آرزوی من این است که روزی به بوئنوس آیرس برگردم."

" قطعا مردم ترجیح می دهند که بهتر است خانواده توز به تورین منتقل شوند. من اینجا (تورین) را دوست دارم ، اما زندگی من جای دیگری است. اصطلاحی که ما در آنجا می گوییم: من مرد خانواده هستم."

"تیم ترجمه انجمن یوونتوس"


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: